MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ
TARAFLAR |
||||||||||||||||||||
SATICI |
||||||||||||||||||||
Satıcı İsim/Unvanı: LOCCO ….LIMITED SIRKETI Satıcı E-Posta Adresi : Info@locco.com.tr |
||||||||||||||||||||
LOCCO.com Çağrı Merkezi: 0850 333 00 11 |
||||||||||||||||||||
ALICI |
||||||||||||||||||||
Adı – Soyadı : |
||||||||||||||||||||
SÖZLEŞME’NİN KONUSU VE KAPSAMI |
||||||||||||||||||||
2.1 İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi (“Sözleşme”) 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun (“Kanun”) ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’ne uygun olarak düzenlenmiştir. İşbu Sözleşme’nin tarafları işbu Sözleşme tahtında Kanun’dan ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nden kaynaklanan yükümlülük ve sorumluluklarını bildiklerini ve anladıklarını kabul ve beyan ederler.
2.3. İşbu Sözleşme’nin konusunu; Alıcı’nın, LOCCO’ya ait www.Locco.com.tralan adlı web sitesinden (“Websitesi” veya “Platform”) Satıcı’ya ait mal veya hizmetin satın alınmasına yönelik elektronik olarak sipariş verdiği, Sözleşme’de belirtilen niteliklere sahip mal veya hizmetin satışı ve teslimi ile ilgili olarak Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesi oluşturur. |
||||||||||||||||||||
3. SÖZLEŞME KONUSU MAL VE HİZMETİN TEMEL NİTELİKLERİ VE FİYATI (KDV DAHİL) |
||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
3.1. İlan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme yapılana ve değiştirilene kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.
Kargo Ücreti: 0.00 TL Kargo Dahil Toplam Bedeli: 000000 TL Ödeme Şekli ve Planı: …. bank MasterPass ile KDV Dahil 000.00 TL Alınan Vade Farkı: 0.00 TL Vade Farkı hesabında kullanılan faiz oranı: % 0.00
……..oyuncak fil’in sevkiyatına Alıcı tarafından mal veya hizmetin sipariş edilmesini takiben 3 iş günü içinde başlanacaktır. Siparişe konu ürün/ürünler, sipariş tarihinden itibaren en geç 30 gün içinde teslim edilecektir.
……….Akdeniz Mersin Teslim Edilecek Kişi(ler): ahmet ahmet 3.4. LOCCO ltd. şti’İN ARACI HİZMET SAĞLAYICI OLDUĞU HALLERDE, SÖZ KONUSU ÜRÜN BEDELİ, ÖDEME KORUMA SİSTEMİ KAPSAMINDA SATICI ADINA, LOCCO TARAFINDAN ALICI’DAN TAHSİL EDİLMEKTEDİR. ALICI MALIN/HİZMETİN BEDELİNİ LOCCO …. ÖDEMEKLE, ÜRÜN BEDELİNİ SATICI’YA ÖDEMİŞ SAYILACAKTIR. |
||||||||||||||||||||
4. MALIN TESLİMİ VE TESLİM ŞEKLİ |
||||||||||||||||||||
Sözleşme Alıcı tarafından elektronik ortamda onaylanmakla yürürlüğe girmiş olup, Alıcı’nın Satıcı’dan satın almış olduğu mal veya hizmetin Alıcı’ya teslim edilmesiyle ifa edilmiş olur. Mal, Alıcı’nın sipariş formunda ve işbu Sözleşme’de belirtmiş olduğu adrese ve belirtilen yetkili kişi/kişilere teslim edilecektir. |
||||||||||||||||||||
5. TESLİMAT MASRAFLARI VE İFASI |
||||||||||||||||||||
5.1. Malın teslimat masrafları aksine bir hüküm yoksa Alıcı’ya aittir. Satıcı, Platform’da teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını beyan etmişse teslimat masrafları Satıcı’ya ait olacaktır. |
||||||||||||||||||||
6. ALICI’NIN BEYAN VE TAAHHÜTLERİ |
||||||||||||||||||||
6.1. Alıcı, Platform’da yer alan Sözleşme konusu mal veya hizmetin temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimat ve kargo bedeline ilişkin olarak Satıcı tarafından yüklenen ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder. 6.4. Alıcı, işbu Sözleşme’de belirlenen ve Satıcı tarafından belirtilen taşıyıcı dışında başka bir taşıyıcı ile malın gönderilmesini talep etmesi durumunda, malın ilgili taşıyıcıya tesliminden itibaren oluşabilecek kayıp ya da hasardan Satıcı’nın sorumlu olmayacağını bildiğini kabul ve beyan eder.
|
||||||||||||||||||||
7. SATICI’NIN BEYAN VE TAAHHÜTLERİ |
||||||||||||||||||||
7.1. Satıcı, Sözleşme konusu mal veya hizmetin tüketici mevzuatına uygun olarak, sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile Alıcı’ya teslim edilmesinden sorumludur.
|
||||||||||||||||||||
8. LOCCO …..’nin BEYAN VE TAAHHÜTLERİ |
||||||||||||||||||||
8.1. LOCCO …..’nin işbu Sözleşme konusu mal veya hizmetin doğrudan Alıcı’ya satışını yaptığı hallerde, işbu Sözleşme’de yer alan Satıcı’nın Beyan ve Taahhütleri geçerli olacak olup, Satıcı’ya yapılan tüm atıflar LOCCO ya yapılmış sayılacaktır. LOCCO bu hallerde, işbu Sözleşme’ye Satıcı sıfatıyla taraf ve sorumlu olacaktır. |
||||||||||||||||||||
9. CAYMA HAKKI |
||||||||||||||||||||
9.1. Alıcı, hiçbir gerekçe göstermeksizin, mal satışına ilişkin işlemlerde teslimat tarihinden itibaren, hizmet satışına ilişkin işlemlerde satın alma tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içinde cayma hakkını kullanabilir. Alıcı, malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir. a) Birden fazla parçadan oluşan mallarda, Alıcı’nın veya Alıcı tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün, b) Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, Alıcı’nın veya Alıcı tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün, c)Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, Alıcı’nın veya Alıcı tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün. 9.3. Alıcı’nın cayma hakkını kullandığı tarihten itibaren 10 (on) gün içinde malı geri göndermesi gerekmektedir. 9.4. Mal ile beraber faturasının, malın kutusunun, ambalajının, varsa standart aksesuarları, mal ile birlikte hediye edilen diğer ürünlerin de eksiksiz ve hasarsız olarak iade edilmesi gerekmektedir. 9.6. Alıcı iade edeceği malı Satıcı’ya Ön Bilgilendirme Formu’nda belirtilen Satıcı’nın anlaşmalı kargo şirketi ile gönderdiği sürece, iade kargo bedeli Satıcı’ya aittir. Aksi halde iade kargo bedeli Alıcı tarafından karşılanacak olup; Satıcı, iade kargo bedelinden sorumlu değildir. İade için Alıcı’nın bulunduğu yerde Satıcı’nın anlaşmalı kargo şirketi şubesi bulunmaması halinde Alıcı herhangi bir kargo şirketiyle gönderebilecektir, bu halde kargo bedeli Satıcı’ya aittir. Ancak, Alıcı’ya teslim edilen malın ayıplı olması halinde, Alıcı iadeye ilişkin masraflardan sorumlu değildir. 9.7. Alıcı’nın cayma hakkını kullanmasından itibaren 14 (on dört) gün içinde, Alıcı’nın ilgili mal veya hizmete ilişkin Satıcı’ya veya aracı hizmet sağlayıcı olarak LOCCO …ya yaptığı tüm ödemeler Alıcı’nın satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun bir şekilde ve tüketiciye herhangi bir masraf veya yükümlülük getirmeden ve tek seferde iade edilecektir. Alıcı’nın kurumsal fatura istemesi halinde ilgili ürünün iadesi için iade faturası kesmesi veya mümkünse süresi içinde ticari faturayı kendi sistemlerinden reddetmesi gerekmektedir. 9.10. Alıcı’nın cayma hakkını kullanması durumunda varsa, yan sözleşmeler de kendiliğinden sonra erer. Satıcı ve/veya Aracı Hizmet Sağlayıcı, Alıcı’nın cayma hakkını kullandığını yan sözleşmenin tarafı olan üçüncü kişiye derhal bildirmelidir.
|
||||||||||||||||||||
10. CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI HALLER |
||||||||||||||||||||
Mevzuat uyarınca Alıcı aşağıdaki hallerde cayma hakkını kullanamaz: a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve Satıcı’nın kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler (örn. ziynet, altın ve gümüş kategorisindeki ürünler). d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler. e) Malın tesliminden sonra Alıcı tarafından ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler. f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler. g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler. ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya Alıcı’ya anında teslim edilen gayrimaddi mallara (hediye kartı, hediye çeki, para yerine geçen kupon ve benzeri)ilişkin sözleşmeler. ı) Bahis ve piyangoya ilişkin hizmetlerin ifasına ilişkin sözleşmeler. |
||||||||||||||||||||
11. UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ |
||||||||||||||||||||
11.1. Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği kapsamında satılan mal veya hizmete ilişkin sorumluluk bizzat Satıcı’ya aittir. Bununla birlikte Alıcılar, satın aldıkları mal ve hizmetlerle ilgili şikâyetlerini Satıcılar’a doğrudan veya LOCCO Ltd. şti.’in aracı hizmet sağlayıcı olduğu durumda LOCCO Ltd. şti. üzerinden iletecektir. Şikayetin LOCCO Ltd. şti.’e iletilmesi halinde LOCCO Ltd. şti. sorunun çözülmesi için mümkün olan tüm desteği sağlayacaktır. |
||||||||||||||||||||
12. MAL/HİZMETİN FİYATI |
||||||||||||||||||||
Malın peşin veya vadeli satış fiyatı, sipariş formunda yer almakla birlikte, sipariş sonu gönderilen bilgilendirme e-postası ve ürün ile birlikte müşteriye gönderilen fatura içeriğinde mevcut olan fiyattır. Satıcı veya LOCCO Ltd. şti. tarafından yapılan indirimler, kuponlar, kargo ücreti ve sair uygulamalar satış fiyatına yansıtılır. |
||||||||||||||||||||
13. TEMERRÜT HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI |
||||||||||||||||||||
Herhangi bir nedenle Alıcı tarafından mal veya hizmetin bedeli ödenmez veya yapılan ödeme banka kayıtlarında iptal edilir ise, Satıcı mal veya hizmetin teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir. |
||||||||||||||||||||
14. BİLDİRİMLER VE DELİL SÖZLEŞMESİ |
||||||||||||||||||||
14.1. İşbu Sözleşme tahtında taraflar arasında yapılacak her türlü yazışma, mevzuatta sayılan zorunlu haller dışında, Platform’da yer alan Hesabım sayfasından veya elektronik posta aracılığıyla yapılacaktır.
|
||||||||||||||||||||
15. YÜRÜRLÜK |
15 (on beş) maddeden ibaret bu Sözleşme, taraflarca okunarak, işlem tarihinde, Alıcı tarafından elektronik ortamda onaylanmak suretiyle akdedilmiş ve yürürlüğe girmiştir